دستمزد نجومی و دلاری آقای بازیگر فقط برای بازی در یک فیلم

به گزارش مجله وتورلد، داوین جانسون که غالباً او را با نام راک نیز می شناسیم، طبق اعلام نشریه Forbes، گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 شناخته شده است.

دستمزد نجومی و دلاری آقای بازیگر فقط برای بازی در یک فیلم

به گزارش خبرآنلاین، طبق اعلام نشریه Forbes در 20 تیر 1401، دواین جانسون گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 است که ثروت کلی او به بیشتر از 89.4 میلیون دلار می رسد.

داوین جانسون که غالباً او را با نام راک نیز می شناسیم، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی- کانادایی است و محبوبیت بسیار زیادی در دنیای سینما دارد. این بازیگر که در بسیاری از فرانچایز های بزرگ حضور داشته، اخیراً در یکی از فیلم های DC بازی نموده و در این مجموعه، نقش ابرقهرمانی بلک آدام را بازی خواهد نمود.

طبق نشریه Forbes، دواین جانسون گرانترین بازیگر مرد خارجی 2022 است که ثروت کلی او به بیشتر از 89.4 میلیون دلار می رسد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازیگر با بازی در فیلم Red Notice، توانست عایدیی بالغ بر 23.5 میلیون دلار دریافت کند.

دستمزد این بازیگر در سال های گذشته نیز بالا بوده است. تاحدی که راک در سال های 2019 و 2020 نیز در لیست پرعایدیترین بازیگران خارجی در سال 2022 نهاده شد. نکته دیگری که درباره این بازیگر باید بدانید این است که فیلم های او در آمریکای شمالی بیشتر از 3.5 میلیارد دلار و در سراسر دنیا، بیشتر از 10.5 میلیارد دلار فروش داشته اند. همین موارد این باعث عایدی بالای این بازیگر شده اند. بعلاوه راک در بعضی موارد، با استفاده از تبلیغات نیز عایدی بالایی کسب می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2304

به "دستمزد نجومی و دلاری آقای بازیگر فقط برای بازی در یک فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد نجومی و دلاری آقای بازیگر فقط برای بازی در یک فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید